Kampa gittiydik biz - Part I

Aslında sırf uzun zamandır yazmıyorum diye yazıyorum bu postu. Geçtiğimiz haftasonu kampa gittim. 9-10 kişiylen.

Baştan anlatmak gerekirse... Tam çanta falan hazırlıyorum evden çıkacağım diye, pişmiş tavuk nasıl beddua ettiyse onun başına gelenlerden fenası geldi bana.
Önce atıştırmalık olsun diye yaptığım makarna tenceresine çıplak elle dokunup parmağımı yaktım. Bunu yapınca çantayı hazırlayamadım adam gibi tabi. Ofiste torrentten yol şarkıları indireyim derken azar işittim diye torrent dosyalarını usbye alıp evde indireyim dediydim. Eve girdim. Alaam net açılmıyor, itunes bozulmuş. Yeniden indireyim diyorum 3 saat sonra iner diyor ki ben 1 saat içinde çıkmalıyım.

Yaptığım keke fazla şeker koymuşum. Dedim neyse çikolataları azaltırım çikolatalar LÖNK diye dökülmez mi. HAY dedim. Gidiyorum ben duşa gireyim en iyisi. Duşa girdim. Su bir türlü ısınmıyor. Soğuk soğuk yıkandım öyle... Sonra yola çıktım düşe kalka işte. Geç oldu güç olmasın derken...
5 durak gidip cüzdanı unuttuğumu fark ettim. EEEÖÖÖÖHHH!!! dedim. Geri döndüm cüzdanı aldım çıktım yine. Eşyalar da o kadar ağır ki yuvarlanıyorum...

Neyse bi şekilde gidiverdim. Son otobüse yetiştik. Yoksa çadırı Hacıosman durağında kuracaktık...

Devamı sonra. Gidip kısır yiyeyim. Öptüm. BYE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder