Emin olunamayan yazı

Bu yazıyı yazıp yazmamak arasında çok kararsızdım. Ama yazıyorum lanet olsun.
Bazen çok ani kararlar alıp uygulamaya koyuyorum. Genelde pişman olurum bu davranışımdan. Bazen de olmam.
Sanırım bu pişman olmadıklarımdandı. Hoş bir arkadaşımı kaybetmeyi nasıl göze alabildim o an bilmiyorum.
Üstelik benim Ö'den hoşlandığımı biliyorken. Gerçi o gülsün diye biraz abartarak anlattığım doğrudur. Sadece neşelensin istemiştim çünkü.
Üstelik bu gün kamptan sonra kafamı toparlayıp Ö'yü sadece beğendiğim herhangi biri gibi gördüğümü fark ettim. Aşık falan değilim. Aramda bişey olup olmaması umrumda değil. Sadece kendi kendimi inandırıp kandırdım o kadar.
İstanbul'a geldiğimde onunla konuşup "ııyy bu muydu ya tamam istemiyorum" dedim. Net bir şekilde.

Üstelik bizimkine ilk Torucon'da öpmeyi düşündüğümü söyledim. Hayır neden düşündüm böyle bişey bilmiyorum. Sadece bunu kafamdan geçirirken "bana öyle bakma" tepkisini verdiğini biliyorum. Kafamdan ne geçtiğini biliyor muydu ki?
Şu an aramızda ne var hiç bilmiyorum mesela. Ama mutluyum. O farkında değil bunların hiç birinin. Hatta o kadar içinden gelerek yapıyorki. Tanrım mutluluktan ölebilirim. Daha önce kimse beni bu kadar düşünmemişti çünkü.
Ayrıca belirtmezsem ölürüm *sani okuyacak da yazıyom sjlkajd * o gece sorduğu "ee sen Ö'den hoşlanıyorsun ne olacak" dediğinde " ona ulaşamıyorum ama sana ulabiliyorum" diyerek içimdeki nihahah diyen şeytan ile konuşmam çok epikti. Sanırım fark etmedi o durumu ve ciddiye aldı.
Neyse.
Umarım kafa karışıklığı geçer şu arkadaşın. Bir sonuca falan varırız. Güzel olur.

Güzel olur.
Güzel olacak.
İnanıyorum.
İnanmak istiyorum.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Beni stalkladığını sanmıyorum :D Böyle bir blogun varlığından bile habersiz büyük ihtimalle ^^,

      Sil