Sevgililer Günü Çikiletası

Dergimizin yeni sayısını okuyanlar bilir, Japonlar sevgililer günü için birbirlerine çikiletalar hediye ediyorlarmış. El yapımı olanlar ise daha makbulmuş. Öyle duyduk :)

Veeee boş durmadık biz de çikileta yapalım sevgilimize dedik. Aldık bitter çikolataları ve beyaz çikolata diye sütlü çikolata almışım ben denedim siz sakın almayın :D Kap olarak ufak boyutlu bir muffin kalıbı iş görüyor. Gördüğünüz gibi ben silikon kapta denedim.


Benmari usulü ile büyük bir kaba su koyup içine de küçük bir kaba çikolata koyuyorsunuz. Ben azıcık da tereyağı koydum kaplara kolay dökeyim diye. Kaplarımı pasta süsü ile de süslemek isterdim ama annem nereye koyduğunu bilmediği için öylece kalakaldım. Elimdeki malzemelerle tek özelliği kalp şeklinde olması olan sevgililer günü çikiletaları yaptım.


Önce kuş lokumu vardı kaplarımda. Annem geldi "Dur fındık koyalım dur badem koyalım" dedi. Nitekim onlar daha çok sevildi ve yendi :D



Üzerine çikolatayı döktüm ve güzelce eşitledim. Daha sonra dondurmak için dolaba attım. Hemen donuyor zaten 10 dk yeterli :) Sonra afiyetle yiyorsunuz. Ben çikolata sevmeyen bir insan olduğumdan anneme babama yedirttim :D



Sonuçta beeeyle çikiletalarımız oluyor ve afiyetle yiyoruz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder