Nailart Tutorial - 3

Selam arkadaşlar. Ben yine nail art tutorialı ile karşınızdayım. Aslında bu tutorialı sevgililer günü sabahında saat 5 civarında hazırladım fakat o gün için çikileta tarifi verdiğimden ötürü oje konusuna geçiş biraz absürt olacaktı.

Neyse efendim ben kullandığım ojeleri sıralayayım.
Zemine Flormar Pretty serisinden P25 bebek mavisi bir oje ^^
Ardından şeffaf simli Flormar True Color'dan 010
Kalp içerisi için Flormar 379 (Evde pembe adına bulduğum tek oje)
Sabitlemek için şeffaf herhangi bir oje (tercihim Rimmel Stronger - tırnak soyulmasını önlüyor)
Ve bir adet lacivert dikiş ipliği


Sabahın 5inde olduğu kadar sürdüğüm mavi oje. Evet zeminimiz bu oluyor 2 kat sürerseniz daha iyi sonuç alacağınızı düşünüyorum.


Simli ojemizi sürüyoruz ve kurumadan elimizi yukarıdaki şekildeki gibi tutarak 10-15 cm kestiğimiz ipimizi geçiriyoruz. Dikkat edilmesi gereken nokta ipi parmağımızla bastırdığımızda alacağımız sonuç pek hoş olmayabiliyor. Kürdan ya da kalem arkası gibi bişeyler kullanabilirsiniz. Daha sonra aradaki ipleri makas yardımıyla kesiyoruz. Tırnak diplerine gelen kısımları muntazam yerleştirmek ve ipleri tırnaktaki deseni bozmadan kesebilmek için tırnak makası kullandım. Oldukça pratik oldu.
Bu arada şu dip notu söylemeliyim. Ay ben simli oje sevmem demeyin. İpi geçirirken tırnakta kurumayan ojeye biraz hasar vereceğinizden simler kurtarıcı olabiliyor. Ayrıca ÇOOOK TATLI :3


Kalp yapmak gözüktüğünden daha zor önce büyük olan parçayı yapıştırdım ardından yanına diğer parçayı tutturdum. İpi tutturduğumuz oje kuruduktan sonra simli ojeden ya da ciladan bi' kat daha sürüyoruz. 
 Ve son olarak pembe kalbimizi tamamlıyoruz. Kalp yaptığımız parmağımıza bir kat daha cila geçmenizi öneririm <3 p=""> 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder