Pepero Günü - Pepero Day - 빼빼로데이 11/11



Herkese merhaba!
Bugün Güney Koreliler için Sevgililer Günü kadar önemli bir gün: Pepero Günü.
11.11 tarihinin Peperolara benzemesinden ve insanların birbirlerine Pepero hediye etmesiyle başlamış, zamanla artan bir çılgınlığa dönüşmüş. Pepero dediğimiz şey bizdeki Biscolata Stix aslında. Bunları daha çok süsleyerek birbirlerine hediye ediyormuş insanlar. 11 Kasım önemli bir gün yani.

Ben de düşündümki neden yapılmasın.
Aldım Biscolata Stix'imi, Krınkıl'ımı başladım süslemeye.



Bunların dışındaki malzemelerim cupcake süslemek için kullandığım glazürler ve fındık fıstık vs. Ne isterseniz, evde ne bulursanız ♥

 




Olayın malzemeleri önümüze yaydıktan sonraki kısmı şu şekilde. Kaynar suya glazür paketlerinizi atıp bekletiyorsunuz. Glazür kullanmayacaksanız çikolata ve tereyağını eritip kullanabilirsiniz ♥

Bundan sonraki kısmı en eğlenceli olan kısım. Çıbık krakerlerimizi çikolataya batırıp ardından istediğiniz malzemeye buluyorsunuz ve beklemeye bırakıyorsunuz.
Donmaya bıraktığım yer yağlı fırın kağıdıydı. Oldukça kullanışlı :3

Donma işleminden sonra renkli glazürler ile süslemeye devam edebilirsiniz ♥




Benimkiler en son şu şekildeydi ^,^

Son olarak AFİYETLE YİYORUZ! Bencil olmayıp paylaşıyoruz falan :3


Bir de pepero yemek demişken, Japonlardan Pocky oyunu olarak bildiğimiz oyunu Güney Korelilerin Peperoya uyarlamış olduklarını söylemeden geçmeyeyim. *ben de yeni öğrendim evet*

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ^_^


*kim olduklarına dair en ufak fikrim yok ehehhe*






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder