Kawaii şeyler

Uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhaba!

Aslında bugün sadece yazmak istiyordum. Odamda beni bekleyen sürpriz ile karşılaşana kadar bahsedecek belirli bir konum dahi yoktu. Karşılaştığım şeyi merak edenler için hızlıca anlatmaya başlıyorum.

Blippo.com isimli kawaii ürünler satan bir site keşfettim. Aylar oluyor. Genelde bu tarz siteler bildiğiniz üzere ya Türkiye'ye gönderim yapmıyorlar ya da aldığınız üründen çok kargo ücreti talep ediyorlar. Garip ama bu sitede öyle bir olay yok. Ücretsiz bir şekilde kapınıza getiriyorlar. Üstelik son aldığım şeyi isteyeli tam 15 gün olmuştu. Çalışma günü olarak değil. Tatil falan her şey dahil olarak 15 gün. Ebay, Aliexpress gibi siteleri kullananlar bilirler 3 haftadan hızlı gelmesi imkansıza yakındır. İşte ben bugün kutuyu odamda görünce çok şaşırdım. Daha da şaşırdığım kısım üzerinde nereden geldiğine dair bir ipucu olmamasıydı. Snailmail (eski tip posta ile haberleşme olayı) seven biri olarak acaba mektup arkadaşlarımdan biri mi gönderdi diye düşündüm. Blippo'dan geleceği aklımın ucuna gelmiyor. Neyse efendim. Aldığım şeylerden bahsetmek istiyorum biraz.

Odamda bulduğum paket. Tabi açılmamış halinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum :(


Aşağıdakilerde içindeki ürünler. Yemeye kıyabilecek miyim hiç bilmiyorum açıkçası. Rilakkumalı ve sailor kız olan kart yapışkanlarını hemmen kullandım. IstanbulKart'a çok yakıştı doğrusu :p


Sitede sık sık indirimler oluyor. Bunun dışında Kawaii Box denilen uygulaması var her ay 18.90$ karşılığında size bir kutu sevimli ürün getiriyor. Japan Candy Box ise Japon abur cuburları gönderiyor. Bunun aylık ücreti ise 19.90$ ikisini de henüz denemedim. Dolar bu kadar artmamış olsaydı denemeye değerdi. Sonuçta tek aylık alabiliyor abonelikten istediğinizde ayrılabiliyorsunuz.

Bu aldıklarımı denediğimde yine yazarım ben. Bu gecelik bu kadar olsun hepinizi öpüyorum. Kaçtım ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder