Battleblock Theater - Eski yazı


Dün gece League of Legends clienti çalışmayınca alternatif ve çerezlik oyunlar arayışına yöneldim. Haliyle kış indiriminde aldığım arkadaşımla da “ay oynayalım bir güüün .s.s” dediğimiz bir oyundu. Kısmet dün geceye imiş.

Oyunu anlatmak gerekirse co-op olarak oynayabildiğinzi şirin mi şirin küpşeker kafalardan oluşan ( ben böyle diyorum evet ) indie bir oyun. BattleBlock Theater, bir kaza sonucu adaya düşen ve bu adayı yöneten kediler tarafından esir tutulan insanların hikayesini anlatıyor. Kurtulmamızın yolu ise, tiyatro sahnesine çıkıp bizi izleyen kedileri eğlendirebilmek! 


Dün gece yaklaşık 2 saat kadar oynama fırsatı bulduk ama son zamanlarda hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Gerek oyunun kasvetli steampunk vari havası, kolaj çalışmasını, kağıttan bir tiyatroyu andıran havası gerekse kafana düşen kağıttan gemi ile ölmen gibi durumlar GERÇEKTEN HARİKAYDI…

Sizde benim gibi oyunu alıp sonra oynarım diyenlerdenseniz ya da henüz almamışsanız bir an önce bir şekilde oynamaya çalışın.


2 yorum:

  1. bende warthunder client i calısmadıgında oynanabilecek delimtrak bisey arıyordum, nice tips thx a lot inş

    YanıtlaSil