Akıllı telefonlar için hologram görüntü oluşumu


Dünden beri ortalığı kasıp kavuran neredeyse karşılaşmama imkanınızın bulunmadığı do it yourself yani kendin yap projesini buraya da ekliyorum. Neden? Çünkü en kısa zamanda denemek istiyorum.

Asetat kadığı, maket bıçağı/kretuar ve yapıştırıcı gibi basit her yerde bulabileceğiniz malzemelerle yapılan bu şirin hologram görüntü oluşturucu denenesi projelerden.



Kafamı karıştıran tek nokta ise telefondan yaptığımız şeye yansıtacağımız gif/video gibi 4 açıdan gözüken olayı nasıl gerçekleştireceğimiz. Ben şimdilik araştırmadım, bunu deneyeceğim sırada araştırım bu yazının altına eklerim :3 Ben araştırmadan bilen birileri bu yazıyı okuyan olursa onlar da yorumlasınlar :3 ♥ 

1 yorum:

  1. özkan uğur - "olduramadım"
    selçık şahin - "denedim olmuyor"

    olmuyor bu yahu olduramadım asdf

    YanıtlaSil