CasperNirvanaLaneti


Burdan Casper Nirvana Laptop almayı planlayan herkese sesleniyorum. SAKIN ALMAYIN. Bok gibi bi servisi var.

Ölü piksel var ve ısınıyor diye servise verdim. 2 hafta sonra geri geldi; "fanınız temizlenmiştir, düşen C harfi yerine takılmıştır(ASPER kalmıştı sadece), ölü piksel yoktur" diye.

Tekrar gönderdim; ölü piksel var geç kapanıyor(15dk) diye. 2 hafta geçti; "lcd yenilenmiştir, anakart değiştirilmiştir. not.format atın" diye. E be öküzler siz niye format atamadınız. Elinize mi yapışırdı.

Neyse efendim aldım formatımı attım. Mis gibi kullancam fıstık gibi pc derken; taktım hafıza kartını okumadı. Driver'ını kurdum. Okumadı. Neden mi? Çünkü servis elemanları bir pislik yaparak donanımı koyamamışlar. Şimdi çok pis sövüyorum. Kimse almasın LAN.

Yarın da kuzu kuzu gidip çemkiricem çok pis. Ne boktan yer burası diye !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder