benimsevimlikurabiye'm

Bugün biricik sevgilim için kurabiyeler yaptım. Yarın ona görütüp vereceğim bakalım yüzünde güller açıkcak mı çok merak ediyorum. Fotograflarını çektim her birinin. Ama benim biricik Kurabiye'm burayı oluyabileceği için ona götürmeyeceklerimi koyacağım.
Bu arada tarifini isteyenler için ;

  • 1 yumurta
  • 150 gr tereyağı
  • 2 su bardağı un
  • 1 çay bardağ mısır nişastası
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 çay kaşığı karbonat
  • 1 çay kaşığı tarçın
  • 1 çay kaşığı toz zencefil
  • 1 limonun kabuğu rendesi

Hepsini karıştırıp yoğurdum. açılabildiği kadar ince hale getirdim ve kalıp kullanmak istemediğim için büyükçe bir bardakla parçalara ayırdım.
180 derece fırında 15 dk pişirdim ve taa daaaa Enfes Kurabiyelerim hazır...

Üzeini süslemek için Dr. Oetker'in süsleme şekerlerini kullandım =)




2 yorum:

  1. Zencefil acı yapmadı mı ya?

    YanıtlaSil
  2. hayır yapmadı. yoğururken hissedilen bi koku vardı. ama yerken onu da hissetmedim :D

    YanıtlaSil