Son günlerde aldıklarım 1



Son günlerde aldıklarım başlığını ilk kez kullanıyorum. Daha öncede aldıklarımdan yaptıklarımdan bahsettim yalnız belli bir başlık altında toplamaya şu an karar verdim. Çünkü bu kez aldıklarımı bir kategori altında toplayamıyorum.

Bildiğiniz üzere nail art gibi konulara ve saçma sapan geek/kawaii aksesuarlara fazlasıyla düşkünüm. Minimalist olan her şeyi sevmeme ironik olarak odamda bazen kendimi bile kaybediyorum.

18 Temmuz'un doğum günüm olması bahanesiyle, biraz da amaan 3 haftadan önce gelmez nasılsa diyerek kendime içeriğinde 3 adet LUCKY BAG (Sürpriz yumurta gibi bir şey bu) aldım...

Asıl amacım nail art için kullanmak amaçlı stamp template'i (buna türkçe ne deniyor?!) almaktı. Aşağıya faturamı iliştiriyorum. Gördüğünüz gibi toplamda 10 $ ödeyerek 1 hafta içinde bir sürü saçma ürün aldım ❤



Pişman değilim beğenmediklerim olmadı değil oldu tabii ki ama annemle anlaştım mesela yaprak küpeleri o kullanacak. Çünkü her ne kadar esmer olsam da ten rengim altın/bronz tonları için uygun değil. Bu konuya sonradan değinmek istiyorum çünkü ten renginizin alt tonunu bilmek makyajdan giyime size hangi renklerin yakışabileceği konusunda çok yardımcı oluyor.



Yukarıda gördüğünüz karmaşa zarfı açıp içini dışına çıkartma şeklimden kaynaklı :3







Sondaki mezura neden vardı paketin içinde hiç anlam veremedim. Ama sorun değil, dikiş diken biri olarak kullanırım ben bunu dedim.

Bu benim BORNPRETTYSTORE 'dan 3. alışverişim. Free shipping demesine rağmen 3$ gibi bir ücret istemesi dışında bir problemim yok. 1 hafta uzakdoğu sitelerinden yapılan bir alışveriş için gerçekten hızlı olan bir süre. 

Ufak bir indirim kodum var bu site üzerinde. İlgilenenler %10luk bu kodu kullanabilir. Böylece en azından kargo parasından kurtulmuş olabilirsiniz :3

TKTT10


Ivır zıvırlar aldıkça denedikçe yazmaya devam edeceğim. Görüşürüz kurabitolar :*








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder