Bunu yazar giderim "KORE GÜNÜ"

Şimdi açık olalım benim korelilere karşı özel bir ilgim yok. Kendimi bildim bileli uzakdoğu benim için japonlardan ve çin malı ürünlerden ibaret.
Her neyse. Marmara Üniversitesi'nde yapılacak olan Ateşli Kartal gösterisi için 40 kişilik ekibin ilk 9 kişi dün geldi ve oturup konuştuk kaynaştık. Aşırı panik bir insan olarak bendeniz bildiğim tüm ingilizce kelimeleri unuttum. Yes No dahil. Resmen kal geldi afalladım. Hayır onlarda da bilen yok. Hatta birisi Türkçeyi daha iyi konuşuyordu.
Çok tatlılardı, sempatiklerdi. Ama japonlar gibi mesafeli davranmak gerekirmiş ben bilemedim onu. Vedalaşırken sarıldım öptüm falan Neblim abi kızlar öyle şirin davranınca... Hatta Sonhi miydi neydi o kız giderken Tuttttkuu diye bağırdı bana nasıl da mutlu oldum lan. Bir de biz bunlara hoşgeldiniz yazısı hazırlamıştık çok sevindiler falan. onu da bi ara eklerim şu an bende değil. Aşağıdaki grup oturup onların limonata ve ayran içtiği bizim de çaydı çorbaydı pastaydı takıldığımız yerde çekilen fotoğraflar... 11 Haziran'da Göztepe'de ağırlayacağız. Güzel geçeceğini umuyoruz...




2 yorum:

  1. zurnacıya götürseydiniz keşke, görselerdi 75cm'lik dürümleri

    YanıtlaSil
  2. Dedik dedik de dinletemedik. Türk kültürünü oradan anlatmaya başlayacaktık biz aslında...

    YanıtlaSil