İnsanın kendi kendine çektirdiği eziyete ORİGAMİ denir.


Geçen okulda sıkıntıdan kanatlı bir kalp yapmıştım. Sanmıştım ki: "origami kolay lan yaparım ben bunu". Yok hiç öyle değilmiş. Tutorial araştırayım dedim. Araştırdım nilüfer kolay gözüküyordu. Renkli kağıtlarımı aldım; güzelce masaya yaydıktan sonra başladım katlamaya. Kare olarak katladım. Sonra tekrar, sonra tekrar ve tekrar. Aha dedim kare yapmaktan öteye gitmiyor gerçekten kolaymış. Ne kolayı manyaklıkmış meğersem. Kıvırmaya başladım kenarlarından olmuyo.
En sonunda da yırtıldı garip bişey oldu zaten...


(önde duran nilüfer)


Yılmadım devam ettim. kelebek yaparım ben dedim o daha da fena oldu. Kelebek yapıcam derken yazın uçuşup ışığa gelen kelebekler var ya onlardan oldu ola ola ...

Yılmadım panda yapayım dedim. Eh işte o biraz benzedi. Çift renkli kağıdım yoktu maviden yapıp gerekli yerleri boyadım niahah.










Denemediğim şey kalmadı melek balığı mı, kuğu mu, kawasaki gülü mü... Yok yok hiç biri olmuyor. En sonunda yüzük gibi birşey gördüm aha bunu da deniyeyim dedim. OLDU LAN?
Sevinçle dedim kalk Tutku zaten bi bok becerebildiğin yok bari kendine eziyet etme.
Kalktım sonra.
Dün dikiş makinesini de dağıtmıştım zaten onları toparladım. Ağırdı mağırdı işte bileklerime de eziyet etmiş oldum parmaklarımdan sonra... ama iyi vakit geçti hea.

Anime Klübüne söyleyeyimde kendine eziyet etmek isteyenler için origami sanat alanı falan kuralım, beraber çıldıralım yapamıyoruz olmuyor diye... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder