Guitar Hero ♥

Abi eve girdim 7de. Kafamdan RHCP eşliğinde iç dünyamı yansıtan soyut resim çalışmalı yapmaktı. Odama girdim... Bilgisayar açıktı; Facebook'a maillerime bakar çıkarım derken bu dipsiz kuyuda kayboluyordum nerdeyse. Neyse efendim çıktım sonra netten. Bir de ne göreyim yanımda guitar hero gitarı melül melül bana bakıyor. Dedim Tutku al bunu çal oyna. Açtım oyunumu. Oh mis..

Geçti mi saatler. Ben hala oturmuşum resim yapcaktıydım diye geziniyorum. Yatar bu iş...
He bir de dreamweaver çalışacaktım o da yatar...
Yorucu bi hayat istemiyorum lan ben. Yaşasın tembelizm demek istiyorum. Bir insana bu kadar yapılmaz...


Bu arada ufak bi sır: 
Bence Legends of Rock daha iyi. Hele ordaki Casey Lynch'i kıskanmamak elde değil.


Tabi ben Legends of Rock'ı bitirip World Tour'a geçtim. Pek beğenmedim tabi. Legends of Rock'ın tadı damağımda kalmıştı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder